Friday, September 09, 2005

OT: The final countdown

Quero postularme a favor claramente pola victoria de Víctor en OT. Dende Jano, o prematuramente eliminado concursante da segunda edición, nunca houbo un participante que se saíse do estilo bisbal, música negra ou aflamencado. A súa potencia como intérprete rockandroleiro está fóra de dúbida ademais de contar cun gran presenza e ser un tío simpático e sensato. Declaro publicamente que mandarei un SMS apoiando ó de Tortosa para evitar o triunfo do ñoño Jorge Rivero. Felicito, dende aquí, ós concursantes pola súa soberbia interpretación: á malvada Soraya impresionante no escenario, a sexy Edurne, ó choromicas Sergio, á gitanita Lidia... E declárome a favor da permanencia de Idaira por afinidade cos Piscis.

2 Díxome díxome:

At 7:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Me encontré en la librería, por casualidad, "Conejo es rico" de Updike y por las referencias que leí en este blog lo compré. No leí ningún otro tomo de la serie de Conejo que precede a este título, pero no creo que sea imprescindible para seguir el hilo argumental. Impresionante currículo el de Updike, licenciado en Harvard y con una larga lista de premios de prestigio, aunque tampoco valoro mucho el autobombo que se hace de los autores en las solapas de sus libros. Para ser un hombre más que maduro cuando escribió esta novela, que apareció en los ochenta, me sorprenden las observaciones que hace en las escenas de sexo, de una curiosidad ingenua como la de un adolescente. Me gustan estas novelas costumbristas que reflejan tipos contemporáneos. La vida de la ciudad y la depravación moral expuesta con indiferencia. Es un atrevimiento hacer esta objección, tal vez infundada, pero no me gusta la puntuación ortográfica del libro, que impone un ritmo tedioso a la lectura, aunque quizá este sea un defecto achacable al traductor al español. Con todo, en algunos pasajes el autor utiliza recursos de puntuación para recrear el efecto de conciencia del protagonista, cuando la omisión deliberada de los puntos le sirve para mezclar los pensamientos, en apariencia caóticos pero relacionados con un sutil nexo, que afloran en su monólogo.

 
At 9:49 PM, Blogger O Nadador said...

Bueno, entendo polo teu comentario que non me odias por ter recomendado o libro... Tiveches sorte porque, na miña opinión, é o máis interesante da pentaloxía e trata sobre unha época clave na nosa historia recente que son os anos 70 e a crise de petróleo. Periodo histórico que explica gran parte das políticas enerxéticas e relacións exteriores na actualidade.
Este tipo de libros que ti defines como "novelas costumbristas que reflejan tipos contemporáneos" (eu usaría tipos cotidianos) é moi habitual na literatura norteamericana e practícana grandes mestres coma John Cheever ou Philiph Roth. Entronca tamén coa indiosincrasia estadounidense onde se sinte devoción polo mito do home inocente, do ser humilde que vai ascendendo ata a chegar á gloria (en contraposicón á devoción polo xenio, os intelectuais e os aristócratas da tradición cultural europea).
Esa observación que fas sobre a inocencia das esceas sexuais penso que están relacionadas coa intrahistoria de Estados Unidos e dos personaxes. A primeira parte da saga tiña como tema a entrada no mundo adulto (ambientada na postguerra nos anos 50), unha etapa difícil de crise dos valores (anos 60), unha etapa de prosperidade e de madurez (na que se reexplora, entre outros eidos a sexualidade recorda a pasaxe dos intercambios, e se replantexan moitos conceptos), e a morte do protagonista (a era Reagan, o envellecemento e acomodamento dun país...). Concordo en que os discursos de conciencia fanse as veces pesado. Quizais destaquen tamén as descripcións, Nabokov dicía que era un pintor.
Recoméndame ti un libro. Please.

 

Post a Comment

<< Home