Wednesday, August 03, 2005

Tengo una debilidad

As debilidades son pequenos aspectos da nosa vida que se converten en grandes cárceres. O sobrio non entende ó alcólico nin o casto ó luxurioso. ¿Por que esas nimiedades condicionan unha vida enteira? Somos débiles e é mellor vivir sabéndoo para actuar en consecuencia.
A miña debilidade ultimamente chámase FIFA 2005. Paréceme repetitivo e mecánico últimamente pero, pola miña personalidade compulsiva, ata que agote as posibilidades non o dou deixado. Co fácil que sería non darlle ó icono para abrilo.
Outra das miñas debilidades son as series. Por moi mala que sexa se ten unha trama interésame. Só un producto nefasto como Ana y los 7 ou as telenovelas de producción españóla de TVE son capaces de repelarme.
Unha moi común: comer entre horas, pero esa é de todos ou case todas as persoas que coñezo. Durmir a sesta non sei se é unha debilidade, a min paréceme unha bendición.
Teño que admitir que teño debilidade polas persoas que me amosan o seu aprezo espontánea e inesperadamente. Son poucas pero por iso son máis apreciables.
Teño debilidade por estar so durante semanas sen facer nada. Pero o resto da xente faime sentir mal por ter vicios de solitario. Que lle queredes, polo menos son coherente.

1 Díxome díxome:

At 2:36 AM, Anonymous Anonymous said...

non te olvides de comentar cal é a nellor serie de todolos tempos : "Las Vegas". friki mix

 

Post a Comment

<< Home