Wednesday, August 24, 2005

Son boas e son noticias

A primeira é que teño unha ilustre lectora á que aprecio moito. Isto non sei se é un problema para min porque me esixe mellorar un pouco a miña prosa de catro patacos para que se sinta cómoda ela tamén. (Si, doume conta de que é un pequeno desprezo ós habituais pero teño que ser máis amable coas novas adquisicións para que queden, non?)

Contoume que bota de menos as miñas recomendacións literarias e eu, non vos queixedes, compártoas coa humanidade:

-Calquera libro de John Updike que leve a palabra "Conejo" no título. Tusquets.
-La geometría del amor. John Cheever. Emecé.
-Middlesex. Jeffrey Eugenides. Anagrama e en edición de bolsillo barata tamén. (Si, son un pesado)
-As cartas de Raymond Chandler. Emecé.
-As viaxes de Gulliver (este xa o lerías)

Aínda que ultimamente dáseme por ler literatura de baixo standing e estou con Los pilares de la Tierra. Antes lin outro tocho, Guerra y Paz, que alternei cunha biografía do universo e de Francisco González Pérez "Fran".

A outra boa noticia é que dentro de pouco teredes na rede un gran blog escrito en galego con sumo gusto e sensibilidade. Unha pista o autor non é Muhammad El_Gadaffi.

0 Díxome díxome:

Post a Comment

<< Home