Friday, March 31, 2006

Yo no me llamo Javier (máis egocentrismo)

Pedinlle ao meu xefe o contrato que me une co meu sacrosanto traballo e descubrín que todos os datos eran correctos salvo un: o nome. Non me chamo Xan. Tampouco o cambiei por galleguismo do castelán Juan, o vasco Jon ou o catalán Joan. E que a xente mo chame asúmoo coma unha desgraza máis. O que xa me parece que supera os límites da realidade e que nun contrato apareza o meu nome mal.

Esta situación recórdame a unha obra maestra da poesía contemporánea. Na canción Yo no me llamo Javier (Joder) Pablo Carbonell solta todo o seu talento lírico e constrúe unha de tantas obras maestras que nos legaron Toreros Muertos. Síntome identificado non pola impotencia ou por como din un amigo meu de que é unha canción sobre a perda de intedidade nun mundo en constante cambio e sen referentes fortes (que tamén). Identifícome porque é a historia do meu nome. Déixovos con ela:

No nena tu te equivocas
yo no te conoci en la playa
No nos fuimos juntos a comer paella
y nunca pasaste una noche en mi hotel.

No soy el primo
de Cha de Pechiá
No tengo un Pachí
en la puerta
No te has bañado conmigo
en la piscina de mi chalet

Yo no me llamo Javier (4 veces)

CORO:
Deja ya de joder
yo no me llamo Javier
sueltame mujer
Yo no me llamo Javier
Yo no me llamo Javier
Yo no me llamo, Javier...ah ah ah...

Hola como estas?
Qué niño tan bonito
Cómo? Que es mío?
Que yo soy el padre?
Pero esto como va a ser
si yo soy impotente?
yo no me llamo Javier
No te quiero volver

CORO...

2 Díxome díxome:

At 8:23 PM, Anonymous Anonymous said...

Moi versátil este blog.

 
At 12:43 PM, Blogger AlbertJB said...

Es el primer blog en galego que he visto. Qué bien! Pensaba que no existia en la red el galego. Me alegro. Lo entiendo a medias pero bueno, mola!

 

Post a Comment

<< Home