Thursday, May 26, 2005

As marabillas da tecnoloxía

Tamos de noraboa. Un novo trebello dotaranos dunha maior velocidade mecanográfica. ¿Guantes especiais? ¿Implantes neuronais? ¿Conexión entre humano e máquina? Fríos coma témpanos. Lede:



El teclado entrenador


MADRID.- Si algún usuario ha querido siempre convertirse en el hombre más rápido a manos de su teclado, ya tiene la solución, Das Keyboard
, un teclado de 104 teclas totalmente limpias. Sí, totalmente limpias. Ninguna de las teclas lleva pintada la letra correspondiente, y eso obliga a los usuarios a memorizar las posiciones dominantes, lo que aumenta su velocidad de tecleo.
Según la propia compañía, esto permite que los usuarios más inexpertos mecanografíen dos veces más rápido que antes, y los más veloces en el 'arte de la tecla' lleguen a superar todos sus límites.
Pero Das Keyboard
añade una ventaja que no incorporan otros teclados: no es necesaria la misma fuerza para teclear unas letras y otras. Aquellas que están colocadas en los extremos del teclado necesitan menos fuerza que las teclas centradas. De esta forma, el usuario necesitaría menos fuerza para teclear la Z que la G.
Además es compatible con los tres sistemas operativos,
Windows, Linux y MacOS X. La compañía ofrece la posibilidad de devolver el producto si el usuario no está satisfecho en un periodo de tiempo de 30 días tras la compra, y con una garantía de un año.

Outro dato para a estupefacción: o invento non é galego. Finalmente as plegarias de aqueles que pedían un teclado no que se precise menos forza para teclear a Z que "intro" foron atendidas. Ademais dálles á razón ós verdadeiros ideólogos galegos ( Josep Cuíña: "Galicia naceu ó redor dun cocido". ) no desprezo do coñecemento, a ciencia e a investigación. Só un imperio glorioso coma o americano e un cidadán alemán poden producir un trebello así sen levar un pauazo.
O xenio chamado Daniel Guermeur afirma que facer marketing cun teclado normal pode ser moi aburrido pero con este non. Nun arrebato de inspiración o nome do teclado , Das Keyboard (que significa O Teclado en alemán), veulle, según declara, de maneira natural. (E pensar que Flaubert se pechou 30 anos na casa para escribir a súa obra...!)
Rematamos cunha cita extraída da súa web: " Este teclado colocoume no cumio do cretinismo. ¡A parte boa é que escribo máis rápido e seguro!"

0 Díxome díxome:

Post a Comment

<< Home