Monday, September 26, 2005

They Are A-Changin


Pois si, os tempos cambian. A miña irmá marcha o sábado a Alemaña e creo que volverá de vacacións, visitas e pouco máis. O meu irmán comeza o instituto e quédanlle tres días sendo o neno doce e inocente que é para ser o típico adolescente desobedente e consetido que todos fomos algunha vez. A miña madriña e o seu home viven en casas distintas, algo desacougante nunha familia de máis de 30 tíos dos que só, duas parellas se romperan. O traballo no borde do arame e con moitas frontes, prometedoras, abertas.

Contáronme o outro día que renovamos completamente as nosas células tres ou catro veces ó longo dos nosos días. É dicir, de non ser polo ADN, seríamos outros totalmente diferentes. (Duende conta a anécdota do divorcio que eu non me acordo ben). Teño esa impresión últimamente de que se completou unha fase da miña vida e que agora dá comezo a Fase II. Os 25 anos, ademais do seu simbolismo, marcan outro momento importante. A partir dagora as miñas neuronas só morren, nunca máis volverán a nacer.

Síntome renacido. Aberto ó mundo e fascinado. Sorprendinme a min mesmo quedando en éxtase mirando o paseo que leva cara a praia de Testal e unha garza gris que andaba polo parque do Burgo. O Sr. Choc dixo que viña coa idade. Como dixo Bowie en All the Young Dudes Ninguén quere estar vivo ós 25 porque é turbulento, celérico e aterrador. Nese bosque de dúbidas habita a esperanza. Non lembro mellor etapa na miña vida e dou gracias as autoridades cósmicas correspondentes por tal feito.

2 Díxome díxome:

At 7:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Es un honor ver reflejadas en tan prestigioso blog las chorradas que suelto a la hora de comer. Gracias amigo Nadador.

La historia que me pides es un relato muy breve de Ray Bradbury. No recuerdo el título, pero está incluído en la recopilación “Más rápido que el ojo”. Mayormente, cuenta como un señor se levanta para desayunar y se encuentra con que su mujer, en vez de hacerle las tostadas, le dice que se larga de casa.
¿Por qué?, pregunta él. Pues, responde ella, porque en estos años todas las células que componían mi cuerpo cuando me casé contigo han muerto. Yo ya no soy aquella mujer, así que me largo.

No sé qué dirían los tribunales, pero a mi me parece un argumento cojonudo.

 
At 11:41 AM, Blogger O Nadador said...

Supoño que o de prestixioso irá polo do Prestige e a miña marea negra de ideas.

 

Post a Comment

<< Home