Saturday, December 31, 2005

Nada máis que dicir... por este ano

No último post do ano permitídeme a licenza de ser tópico e falto de orixinalidade:

Que entredes todos ben no ano 2006 e ordenadamente. Eu cumprindo a miña tradición anual non disfrutarei da primeira noite do ano en todo o seu esplendor confitero e alcólico. Non sufrades por min que onte pechei Liberty ás 8 e media da mañá e tiven unha discusión cun curmán que dará moito que falar neste blog. Ao final acabamos ríndonos do mundo, son datas para a concordia.

Non fagades propósitos de fin de ano. Dígovolo por propia experiencia. Verbalizar un desexo soe quitar forza ás intencións. Se realmente desexades algo a vida conspirará para proporcionarvos o que queredes. Se non é así non vos preocupedes.

Fumadores: non remata o mundo e esta non é a Alemaña Nazi.

Na miña liña habitual incumprirei os meus propios consellos: este ano procurarei ser máis atento coas persoas que o merecen e perdoar os que me ofenden. Tal como din os propietarios da COPE:

Felicítome a min mesmo polos felices acontecementos que tiveron lugar neste ano xa moribundo. A creación deste lugar de encontro de min coas miñas pallasadas habituais e con vós resultou unha grande satisfacción e unha ferramenta moi útil para coñecer mellor ó mundo e a min mesmo. Tamén me congratulo polos excelentes fichaxes que fixen este ano: Elric, El Duende, Zenone, La Mona, Senyera e outros que non se dignan a lerme son corresponsables da maioría dos bo momentos que me depararon estes 365 días. Permitídime unha mención especial, que non un accesit, a Aquí que non unha descoberta senón un redescubrimento. Proba de que no coñecido viven tamén sorpresas marabillosas. Agradézolle tamén ter sido a miña cicerona no mundo dos blogs (con Accesit para Sao Tomé, of course)

0 Díxome díxome:

Post a Comment

<< Home