Wednesday, April 06, 2005

Revival

Teño ganas de tirarme por un pozo abaixo así que non vou escribir nada ata que coma algo quente. Deixovos cun revival doutro blog de pouco futuro aparentemente.

Full Monte

Dende un tempo a esta parte (que é como dicir un tempo indefinido só coutado por unha percepción) tendo a non queixarme e a tomar a vida dende un punto de vista positivo. A xente ten unha imaxe miña de rosmón e non van mal desencamiñados porque, postos á sacarlle a punta ás cousas, non sei nin por onde comezar.
A paz nirvanesca que me invade nestas últimas semanas provocada, sen dúbida ningunha, pola alienación laboral impídeme atopares tantas cuitas como antano, cando era un ocioso estudiante. Non obstante, non me traizoei a min mesmo e atopei unha excusa para o laio e a mala hostia e así non decepcionar á miña amiga que tan amablemente me convidou a participar.
Supoño que estaredes ó corrente de que os alumnos de maxisterio editaron un calendario onde o amosan todo salvo as súas reflexións máis íntimas sobre a fenomenoloxía alemana. (Xa sexa por pudor ou por non ter unha opinión formada sobre o tema) O caso é que si despelotáronse coma campeóns. Non puiden xulgar a calidade artística das fotos, nin o bo facer de modelos e talentos aínda que non agardo sorpresas dos universitarios que, como ben sabedes, son un saco con fondo por descubrir de talentos. A noticia, claro está, foi recollida polos meirandes formadores da opinión compostelá do noso tempo como El Correo Gallego ou Localia. Claro, non vin as entrevistas, nin lin as reportaxes, tampouco teño nada en contra de que mulleres fermosas (os homes tanto me ten) se ispan por gusto pero seguro que ninguén se preguntou a qué vén tanto despelote. E sobre todo... ¿quen adquire as obras? Os compañeiros morbosos da última fila que vén ós seus soños máis masturbatorios feitos realidade ou se cadra son as familias dos coitados que por vergoña despois de, ai, tantos esforzos por ter un universitario na familia ven que se adica a exhibir o embigo?
A bote pronto que eu recorde xogadores de fútbol de terceira división, anciás andaluzas que superaron cancros de mama, xogadoras de voleybol australianas, investigadores do csic, bombeiros de Bogotá e moitos outros máis que non me veñen á cabeza compartiron o seu cu cos demais cun afán lucrativo. E digo eu, non será moito despelote? Tedes vos un calendario deses na casa (na miña temos o de prenatal: non sei se a miña nai terá inclinacións pederásticas)? Se é así rachade con el. Se alguén se quere espir que o faga gratis et amore. Arrivederci amici.

0 Díxome díxome:

Post a Comment

<< Home