Wednesday, February 22, 2006

Día de Furia (I): Nacionalismo madrileño

A pesar de non deixar de ser un asunto de mercaderes e unha situación derivada da privatización de sectores industrias cuxa privatización non trae máis que problemas á sociedade, puxéronme de moi mala hostia as reaccións á nova opa sobre Endesa.

Non estou seguro de se o que me pasa é que cada vez estou máis desencantado co nacionalismo. A política artéllase na maioría dos casos na procura do poder por parte dunhas elites localizadas xeograficamente. Así as rexións compiten nun réxime darwinista no que xa se esqueceron calquera idea de fraternidade, solidaridade, desenvolvemento común e entendemento. Non entendería que alguén que queira a independencia de Galicia, por poñer un caso, non desexara asimesmo a prosperidade das súas rexións veciñas (Castela, Asturias, Portugal...). Iso paréceme cainismo non nacionalismo.

O peor nacionalismo existente na península é o nacionalismo madrileño. E digo madrileño e non español porque é aquel que entende ao territorio español como unha única cultura, cun único idioma, unha única maneira de entender a historia e a vida. A este tipo de ideoloxía non lle preocupa que todos os habitantes de España se unan en torno a un proxecto de Estado común no que todos estean a gusto e se podan adicar a discutir asuntos máis importantes coma a precarización laboral, o desfase en I+D, a seca, a destrucción urbanística do litoral...

O gran problema do nacionalismo catalán é que os cataláns son españois. É dicir, os nacionalistas madrileños preferirían que os cataláns pertencesen realmente a outra nación para así poder invadilos e impoñer realmente a súa maneira de pensar. Seguramente de ser independientes vascos e cataláns admirarían a estas xentes máis traballadoras ca os do resto da península (e xa sei que non están exentos de defectos pero creo que en capacidade de organización e espírito emprendedor varrénnos a todos).

Ofendéronme especialmente os comentarios recollidos en La Coz de Galicia

No sigamos con las demagogias. La mayoría de los españoles ansiamos la unión de España. Ahora bien, quien de forma reiterada nos desprecia, nos OBLIGA a conocer su lengua y se manifiesta en las calles ensalzando la "voluntad catalana" de decidir su futuro (desde luego importandole muy poco la voluntad del resto de España), ¿Que espera que hagamos y digamos?. Carod, Maragall, Mas, etc, ¿sienten algo por los españoles que no sea odio ó desprecio?. Es más, ¿sienten algo por los propios catalanes. No. Solo buscan convertirse en los virreyes de una tierra, que fué, es y espero que seguirá siendo España.

Me parece mucho menos de fíar una empresa catalana que una alemana. Además la característica que define a los Catalanes y sus charnegos extremistas es el interés y de mi no se llevarán un duro.

Ya que la OPA de Gas Natural tiene como objeto la catalanización de Endesa, prefiero que triunfe la OPA de los alemanes. Que yo sepa, en Alemania no hay el odio hacia España que se respira en Cataluña. Las únicas conspiraciones que creo que existen son contra España por parte de los catalanes. Ahora les interesa declararse españoles para poder quedarse con Endesa. Cuanto cinismo.

Se estes nacionalistas madrileños (que non protestan polo exceso inversor e a débeda que Madrid mantén con todas as autonomías e especialmente coas máis pobres de España como a nosa) só consideran os cataláns españois para recabar impostos e para obrigalos a falar español por cojones non sería mellor que lles concedesen a indepencia? Se tanto os odian por que non os soltan.

2 Díxome díxome:

At 1:25 PM, Anonymous Anonymous said...

Vaya gilipolleces que dices chaval, aqui en Madrid la gente pasa de eso, pasate por aqui y veras que a casi todos los madrileños nos la suda lo que haga el resto de España....

 
At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said...

debemos tener en cuenta que endesa era una pequeña empresa de electricidad que el señor aznar amplio con la "rara" aportacion de enher, hiroelectria de cataluña y fecsa todas ellas empresas catalanas. con lo cual la cabecera de estas empresas estan hoy en dia en madrid. Y nos dejaron sin electricidad. los clientes de esta compañia estan en cataluña. No entiendo como los catalanes no salieron a la calle.

 

Post a Comment

<< Home