Friday, November 25, 2005

Luddismo

Cada vez teño máis medo da tecnoloxía:

Por isto, isto,
ou isto.

11 Díxome díxome:

At 5:07 PM, Blogger elduende said...

O Nadador apocalíctico... treme mundo. Vai ser mellor que queimes o ordenador e comeces a escribir o blog en folios reciclados, para logo repartilos nos bares.

 
At 7:58 PM, Anonymous Anonymous said...

No tenías que haber publicado tan pronto este blog porque le quita atención al anterior que es genial.

 
At 7:59 PM, Anonymous Anonymous said...

blog non, o post digo.

 
At 5:13 PM, Blogger O Nadador said...

Home/Muller anónim@:

Gracias polo piropo aínda que pola miña experiencia persoal creo que a xente, salvo uns poucos incondicionais, non le o meu blog todolos dias senón que fai unha revisión dos últimos días así que non creo que un post tan pequeno coma este moleste.

Eu opino de que.

 
At 7:15 PM, Blogger O Nadador said...

Tamén teño medo de que algún día a vida non me sorprenda con blogs escritos con tanta sensibilidade coma o teu.

 
At 3:03 AM, Anonymous Anonymous said...

como satine non admite anónimos, un abrazo desde esta conserveira que enlata chocos

e

acabo de botar fóra a un tipo que mexaba na parede da miña casa

e

o miñato desapareceu, isto só o entende o nada-dor, a única foto, deixáronma para copiar, pouseina enriba dun sitio no trabuco, cando marchei non estaba, mirei todo, dentro e fóra da barra, nada, quen pode ter interés en roubar unha foto?

só a última ollada que lle botei,

oi, temos unha cita pendente no cemiterio

por outra parte, a morte

satine, hai visión, ves ben, boto a faltar unha cocedura máis, o malo das palabras é que se non están as necesarias nós non vivimos a necesidade delas, suplimos esa necesidade cos nosos desexos,

non sei se neste novo contexto dos blogs, que non pretende a supervivencia, iso é unha virtude ou unha carencia

por outra parte, a sensación de paso, de vento, de tempo que sucede, é o maior encanto do que escribimos aquí, en realidade isto son os cantos da xente, as voces da vida

e xa que me bautizou AQUÍ así, firmo
Mr. Chock.

 
At 3:10 AM, Anonymous Anonymous said...

ah, e non teñas medo, o medo é unha cadea

a cadea

ten dereito ao medo o que pasa fame

para os demais é un luxo

xa sei que isto non certo, pero é

Mr Chock.

 
At 11:42 AM, Blogger O Nadador said...

Mr. Chok:

Reclamo o teu bautismo para o meu ego porque así foi na realidade. (Aínda creo que Aquí denominouche por primeira vez Choqueiro eu teño dereitos sobre os demais alcumes: Mr. Chok, O Choker, O Rei do Choco...)

É curioso que fales do cemiterio porque hai quince minutos deixei de ler un libro porque sentín a vertixe da morte. Supoño que é un post que vos debo. Esa sensación de perderse no infinito e de total terror ó que pasará unha vez que morramos. Dixérasme unha vez que o medo a morte débese á nosa capacidade lingüísitca, e polo tanto á imaxinación... Volveremos vernos por aquí.

 
At 1:52 PM, Anonymous Anonymous said...

tes razón

quedei triste co da foto, quería ter unha ollada de Manuel aquí, poñía moitas cousas en claro

Manuel daba máis do que pedía

 
At 12:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Fernándo Vázquez creo que aparenta más o menos la edad que tiene. ¿No?

 
At 1:07 PM, Blogger O Nadador said...

Para acabar co de Fernando Vázquez dunha vez por todas:

O tio aparenta corenta e tantos, xa que logo o feito de que teña 51 non nos debería estrañar. E se viches as súas fotos xogando en equipos modestos son en branco e negro algunhas así que... Trata de superalo, Fromoze.

 

Post a Comment

<< Home